دیدار بزرگان كشتی و وزنه برداری با عباس واحدی

قدردانی تعدادی از بزرگان ورزش کشور از وزیر ورزش و جوانان

قدردانی تعدادی از بزرگان ورزش کشور از وزیر ورزش و جوانان اسب من: اسب من: تعدادی از بزرگان و پیشکسوتان ورزش با حضور در صندوق پشتیبانی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور از وزیر ورزش و جوانان به جهت اجرای طرح بیمه تکمیلی پیشکسوتان تقدیر و تشکر کردند.


به گزارش اسب من به نقل از ایسنا و به نقل از پایگاه خبری صندوق اعتباری پشتیبانی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، محمد نصیری دارنده 12 مدال جهان و المپیک وزنه برداری، محمدعلی صنعتکاران، محمدابراهیم سیف پور، ابراهیم جوادی، منصور برزگر و علی اکبر جیرسرائی از پیشکسوتان بزرگ کشتی با حضور در صندوق حمایت با عباس واحدی مدیرعامل صندوق ملاقات و گفتگو کردند.
در این جلسه بزرگان ورزش ضمن تبریک به واحدی برای انتصاب در مدیریت صندوق، از برنامه های اخیر در پشتیبانی از قهرمانان و پیشکسوتان قدردانی کرده و رایگان کردن بیمه تکمیلی از طرف وزیر ورزش و جوانان برای قهرمانان المپیک و پارالمپیک و ارتقاء خدمات بیمه برای کلیه ورزشکاران را امری بزرگ و بی سابقه خواندند.
واحدی: هدف ما جلب رضایت اعضا و رعایت شأن آنها است
در این جلسه واحدی ضمن خوش آمدگویی و ابراز خوشی از حضور در این جمع با ارائه گزارشی از اقدامات صندوق طی چند ماه اخیر به ارتقاء سطح خدمات بیمه تکمیلی قهرمانان، مدال آوران و پیشکسوتان ورزش کشور اشاره نمود و اظهار داشت: یکی از موضوعات مهمی که از شروع حضورم در صندوق توسط وزیر ورزش و جوانان به بنده ابلاغ و بر آن تاکید شد، ارتقاء خدمات بیمه ای قهرمانان و پیشکسوتان متناسب شأن و منزلت این عزیزان بود که بحمدالله با حمایت شخص ایشان و تامین منابع مالی لازم این مهم انجام پذیرفت.

رایگان شدن بیمه تکمیلی مدال آوران المپیک و پارالمپیک و همسران آن ها
وی به برخی خاصیت های خدمت جدید صندوق اشاره نمود و اظهار داشت: در هر دو طرح عادی و ویژه بیمه، خدمات درمانی به مدال آوران المپیک و پارالمپیک یعنی اعضای محترم گروه یک و همسران گرامی ایشان رایگان خواهد بود.
واحدی با تأکید بر این که طرح عادی بیمه تکمیلی برای گروه 2، 3 و 4 نیز رایگان است، گفت: با وجود دو برابر شدن سقف تعهدات بیمه گر، تمامی اعضا نسبت به سال قبل در طرح ویژه نیز مبلغ حق بیمه کمتری پرداخت خواهند کرد و برای تمامی گروه ها سهم ورزشکاران و پیشکسوتان در پرداخت هزینه های درمانی از 30 درصد سال قبل به 10 درصد کم شد و این 10 درصد نیز همانگونه که گفته شد برای گروه یک توسط صندوق پرداخت می شود.
وی تاکید کرد: هدف ما این است تا بخش کوچکی از زحماتِ شما بزرگان و افتخارآفرینان ورزش کشور را آنطور که در شأن و منزلت شماست جبران نماییم. قدردان زحمات بزرگان و نام آوران ورزش کشور هستیم. تکریم، حمایت و جلب رضایت و رعایت شأن شما بزرگان هدف اصلی صندوق است و اهتمام می نماییم با جدیت این مسیر را ادامه دهیم.
مدیرعامل صندوق با اشاره به این که یکی از با اهمیت ترین دغدغه های وزیر ورزش و جوانان موضوعات در رابطه با پیشکسوتان ورزش و دیدار با آنان و اطلاع از مشکلات آنها می باشد، عیادت ها و ملاقات های مکرر وزیر با پیشکسوتان طی کمتر از یکسال مسئولیت و دستورات صادره توسط ایشان در این دیدارها جهت رفع مشکلات این عزیزان را مؤید این مساله دانست.

صنعتکاران: رایگان کردن بیمه تکمیلی از طرف وزیر ورزش اقدامی بهادار بود
محمدعلی صنعتکاران، دارنده نشان برنز بازی های المپیک 1964، در این جلسه اظهار داشت: خوشحال هستم که این جلسه انجام شد چونکه نکات مثبتی در آن عنوان شد. رایگان کردن بیمه تکمیلی از طرف وزیر ورزش اقدامی بهادار بود.
وی ادامه داد: امیدواریم روزی برسد که این خدمات بیشتر شود تا قهرمانان دلشان خوش باشد از دسترنج سال ها تلاش خود و مدالهایشان بهره مند شده اند.

نصیری: در رأس ورزش ما فردی شایسته قرار دارد
محمد نصیری اسطوره وزنه برداری و دارنده مدال های المپیک مکزیکو، مونیخ و مونترال اظهار داشت: نشست امروز برای من بسیار مهم بود. دیدار پیشکسوتان و شنیدن نقطه نظرات آنها امری مثبت از طرف مدیر عامل صندوق است.
نصیری تاکید کرد: خوشبختانه در رأس ورزش کشور ما فردی شایسته قرار دارد. آقای کیومرث هاشمی دوست ما هستند و همیشه پیگیر امور ورزشکاران بوده اند و این اقدام اخیر نشان از سطح دغدغه و حمایت ایشان دارد.

جوادی: رایگان شدن بیمه برای پیشکسوتانی که بازنشستگی و بیمه ندارند، بسیار باارزش بود
ابراهیم جوادی دارنده 4مدال طلای جهان و مدال برنز المپیک مونیخ 1972 اظهار داشت: از اقدامات انجام شده صندوق کمال تشکر را دارم. خیلی از پیشکسوتان بیمه و بازنشستگی ندارند و پرداخت مبلغ حق بیمه برای آنها سنگین بود که با رایگان شدن بیمه تکمیلی قسمتی از دغدغه آنها در این خصوص مرتفع شد و از کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل صندوق تشکر می کنم.
وی افزود: در مورد مستمری هم همیشه صحبت بوده است و امیدواریم این مساله جدی تر مورد بررسی قرار گرفته شود. واقعیت این است که خیلی از افتخارآفرینان سالهای دور ورزش کشور، در این سالهای باقی مانده عمر خود انتظار دارند بیشتر مورد توجه و حمایت باشند. آنها جوانی و عمر خودرا در پای افتخار آفرینی برای کشور گذاشته اند و با دیده شدن این زحمات در مقابل خانواده خود احساس سربلندی خواهند کرد.
پرافتخارترین سبک وزن تاریخ کشتی آزاد ایران اضافه کرد: یکی از برنامه های خوب صندوق برگزاری مراسم های تجلیل است. تا پیش از این مراسم ها، ما پیشکسوتان یکدیگر را در مراسم های ختم می دیدم؛ ولی مراسم های تجلیل بهانه ای برای تازه کردن دیدار با دوستان و یاران ورزشی است، که نه فقط از کشتی بلکه از رشته های دیگر ورزش نیز هستند. ما خاطرات خوشی را با هم در مسابقات المپیک و آسیایی داشتیم و مراسم ها فرصتی برای زنده کردن آنها و یادآوری روزگار خوش است.

سیف پور: خدمات جدید بیمه گام بزرگ صندوق در پشتیبانی از اعضا بود
محمد ابراهیم سیف پور قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک رم خطاب به واحدی مدیرعامل صندوق اظهار داشت: حضور شما در صندوق را به فال نیک گرفته و حمایت های بیمه ای انجام شده از طرف وزیر ورزش و جوانان را گامی بزرگ در امتداد پشتیبانی از اعضای صندوق می دانم.
وی اشاره کرد: امیدوار هستم حمایت ها و خدمات صندوق ادامه دار باشد و روز به روز بهتر شود. پیشکسوتان زحمت خودرا کشیده اند و حالا باید به آنها در شأن و مقامشان رسیدگی شود.

برزگر: وزیر ورزش و جوانان مورد تأیید ما پیشکسوتان است
منصور برزگر قهرمان جهان، المپیک و سرمربی اسبق تیم ملی کشتی ایران، با اعلان اینکه کیومرث هاشمی مورد تأیید ما پیشکسوتان است، اظهار داشت: امیدواریم فرصت خدمتگذاری بیشتر به ایشان داده شود. رایگان کردن بیمه تکمیلی، اقدام بزرگ و بی سابقه ای از طرف وزیر ورزش بود که قدردان آن هستیم.
قهرمان المپیک افزود: هر مدیری آثاری از خود بجای می گذارد. این اقدام برجسته در کارنامه مدیریتی آقای واحدی برجسته و قابل تحسین خواهد بود.
وی ادامه داد: تعدادی از پیشکسوتان در وضعیت مساعدی قرار ندارند و شرمنده خانواده خود هستند امیدواریم حمایت های صندوق در مسیری جلو برود که شاهد عزتمندی هرچه بیشتر پیشکسوتان باشیم.



1403/03/23
11:00:54
5.0 / 5
246
تگهای خبر: اسب , المپیك , بازی , پیشكسوت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری