باران چشمه:

مصمم به توسعه ورزش زورخانه ای در جهان هستیم

مصمم به توسعه ورزش زورخانه ای در جهان هستیم به گزارش اسب من، رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای اظهار داشت: مصمم به توسعه ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در جهان هستیم.



به گزارش اسب من به نقل از ایسنا، اولین دوره رقابت های جهانی ورزش های زورخانه ای از امروز پنج شنبه به میزبانی شهر اصفهان شروع شد. در این رویداد ۱۳۰ ورزشکار از ۲۱ کشور خارجی حضور دارند.

مهرعلی باران چشمه رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای در این مراسم اظهار داشت: این مسابقات اولین رویداد ورزشی در سال ۱۴۰۳ بشمار می رود که به میزبانی کشورمان برگزار می گردد.

رییس فدراسیون ورزش زورخانه ای با تأکید بر این که بدنبال توسعه هر چه بیشتر ورزش های زورخانه ای در جهان هستیم، اضافه کرد: برگزاری اولین رویداد جهانی این رشته بعد از تأسیس فدراسیون جهانی ورزش پهلوانی فرصتی مغتنم است تا بتوانیم برای اشاعه فرهنگ کهن کشورمان تلاش نماییم. ما مصمم هستیم تا با تعامل با کشورهای علاقمند زمینه توسعه این ورزش را داشته باشیم.

وی اشاره کرد: امروز شهر تاریخی اصفهان میزبان شماست و من لازم میدانم به نمایندگی از وزارت ورزش، فدراسیون جهانی ورزش پهلوانی، مجتمع فولاد سپاهان، شهردار، استاندار و اداره کل ورزش اصفهان از حضورتان تقدیر و تشکر کنم.

باران چشمه افزود: در این مراسم به استثنای نایب رئیس نخست از کشورمان، نایب رئیس دوم جهانی از کشور تاجیکستان و اعضا از کشور جمهوری آذربایجان نیز حضور داشتند و از نزدیک شاهد برگزاری این رویداد بزرگ بودند.





منبع:

1403/04/01
12:40:13
5.0 / 5
283
تگهای خبر: تیم , رشته , رقابت , فدراسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری