مناف هاشمی:

منتظر ۵ سهمیه جدید هستیم

منتظر ۵ سهمیه جدید هستیم به گزارش اسب من، دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید دارد که احیانا ۳ تا ۵ سهمیه دیگر به کاروان ایران اضافه می سود و این کاروان با ۴۲ ورزشکار و در مجموع ۷۵ عضو راهی پاریس می شود.



به گزارش اسب من به نقل از مهر، سی و هفتمین نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک امروز (دوشنبه ۴ تیر) به ریاست محمود خسروی وفا رئیس کمیته برگزار گردید. در انتها این نشست، مناف هاشمی در جمع خبرنگاران در مورد مصوبات توضیح داد.
وی با تبریک عید غدیر خم اظهار داشت: در نشست امروز رئیس کمیته مباحثی در مورد عملکرد سه ماه اخیر برای تشکیل کاروان مطرح نمودند. در ادامه هم با عنایت به این که روز گذشته روز المپیک بود و کمیته هم مراسم ویژه ای داشت، تا جنبش المپیک را جشن بگیرد، گزارش آن اعلام گردید.
وی افزود: مبحث مهمی که امروز عنوان شد در مورد هزینه هایی بود که کاروان باید علاوه بر پاداش ورزشکاران در پاریس به ورزشکاران، مربیان و دیگر اعضای کاروان پرداخت کند. جدول این مورد با یک اصلاحاتی تصویب گردید و امیدواریم مورد تایید ورزشکاران باشد.
وی در این حوزه توضیح بیشتری داد و اظهار داشت: در گذشته عدد ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ بعنوان پول تو جیبی برای اعضای کاروان اعزامی به المپیک داشتیم که برای المپیک پاریس ابن رقم به ۱۵۰۰ یورو برای ورزشکاران، کادر فنی و سرپرستان تغییر نمود. برای سایر اعضا نسبت به توکیو و به نسبت روزهایی که حضور دارند، رقم پرداختی تغییری نخواهد داشت. البته هزینه های اضطراری هم مد نظر است که در صورت نیاز پرداخت می شود.
به گفته هاشمی در نشست امروز احمدی رئیس کمیسیون رسانه گزارش مفصلی در مورد تعیین تیم رسانه ای برای المپیک عرضه دادند و ابهامات را پاسخ دادند و در کل بحث مفصلی داشتیم.
دبیر کمیته ملی المپیک همینطور ضمن اشاره به این که تا هفته گذشته مبحث حق پخش تلویزیونی برای المپیک به نتیجه نرسیده بود، اظهار داشت: طبق آخرین اخبار با ورود کمیته بین المللی المپیک، مبحث درحال پیگیری است و اگر قطعی شود در جریان المپیک تیم رسانه ای از صدا و سیما خواهیم داشت، تا یک هفته پیش حق پخش نداشتیم اما امیدواریم با این ورود و پیگیری ها بتوانیم برای ویزا به نتیجه برسیم.
هاشمی همینطور به یک مبحث اشاره نمود و اظهار داشت: کمیته پاداش و بسته های حمایتی برای المپیکی ها و ورزشکاران شانس سهمیه دارد اما بر اساس گزارش مرکز نظارت، برخی فدراسیون ها مبادرت به موقع برای پرداخت آنها به ورزشکاران مورد نظر نداشتند، امروز هیات اجرایی اجازه داد که اگر کوتاهی ادامه داشته باشد بتوانیم به صورت مستقیم حق وحقوق ورزشکاران را خودمان بپردازیم، البته این مورد بیشتر در مورد فدراسیون دوومیدانی مصداق دارد چون سه سرپرست داشته است، البته اکر سهمیه ای در دوومیدانی کسب شود مطابق با دیگر ورزشکاران المپیکی حقوق ماهیانه و پاداش آنها پرداخت می شود.
وی همینطور در مورد سهمیه های وایلدکارت اظهار داشت: در مورد سهمیه جودو وایلد کارت محقق نشده است. در مورد نفر دوم سنگنوردی تلاشهای فدراسیون ادامه دارد اما با عنایت به المپیکی شدن رضا علیپور بعید است نتیجه ای حاصل شود، در مورد شنا امیدواری بیشتر است و مقرر است تا هفته آینده اعلام گردد.
دبیر کل کمیته ملی المپیک در انتها ضمن اشاره به این که تا امردز ۳۷ سهمیه برای ورزش ایران به دست آمده است، اظهار داشت: در دوومیدانی بین ۲ تا ۴ سهمیه شاید به ایران اختصاص پیدا کند، با عنایت به احتمال سهمیه وایلدکارت شنا در مجموع احیانا بین ۳ تا ۵ سهمیه به کاروان اضافه شود، حداکثر تا ۱۰ روز دیگر ترکیب نهایی می شود، این کاروان با ۴۱ یا ۴۲ ورزشکار و در مجموع ترکیب ۷۵ نفره راهی پاریس می شود.

1403/04/04
20:40:53
5.0 / 5
250
تگهای خبر: المپیك , تیم , دوومیدانی , فدراسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری